Projektanci luksusowych marek coraz częściej inspirują się modą uliczną. Prawdziwy kamień milowy pokonał w ten sposób włoski dom mody Versace, nawiązując współpracę ze streetwearową marką Kith. To oryginalne połączenie zaprezentowali na sobie w kampanii reklamowej Bella Hadid oraz Lucky Blue Smith.

Donatella Versace i Ronnie Fieg – założyciele nowojorskiego brandu Kith, stworzyli razem kolekcję, która nawiązuje do archiwalnych projektów włoskiego domu mody oraz kiczu z przełomu lat 80. i 90. W ubraniach i akcesoriach (łącznie ponad 100 elementów kolekcji dla kobiet i mężczyzn) dominuje złoto i czerń oraz wszechobecna logomania. Ta mieszanka zawiera zarówno elegancki garnitur, jak i welurowe dresy czy puchową kurtkę.

Kolekcję sfotografował w bogatych wnętrzach Pierre Toussaint. W ubraniach Kith x Versace zapozowali dla niego 22-letnia modelka i ulubienica włoskiej marki Bella Hadid oraz 21-letni Lucky Blue Smith. Ubrania oraz dodatki trafią do sprzedaży 15 lutego i będą dostępne w wybranych butikach Versace w Europie i Azji, a także w wybranych sklepach Kith w Stanach Zjednoczonych.

Skąd wiemy, że jest to wyjątkowa współpraca, o której warto wspomnieć? Po raz pierwszy w historii logo Versace uległo zmianie – oczy meduzy zasłoniło logo Kith. Być może to początek prawdziwej rewolucji w świecie mody.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Versace partners with @kith on a new collaborative collection. Stay tuned for more information. #KithXVersace

Post udostępniony przez Versace (@versace)


Autor: Oliwia Rybiałek
Zdjęcie: youtube