Najgłośniejsza modowa współpraca roku! Beyonce została partnerem kreatywnym Adidasa. Stworzy kolekcje zarówno typowo sportową, jak i codzienną.

Beyonce to nie tylko wokalistka czy aktorka, już od kilku lat zajmuje się także modą. Początkowo, w 2005 roku, założyła wraz ze swoją mamą dom mody House of Deréon, następnie w 2016 roku firmę Ivy Park, która funkcjonuje do dziś. Teraz stworzy kolekcję dla Adidasa. Artystka jednak nie tylko zaprojektuje nową linię ubrań i obuwia. Objęła także funkcję dyrektor kreatywnej w firmie. Dodatkowo w projekt zaangażowana będzie też jej marka Ivy Park.

Przesłanie nowej kolekcji opierać się będzie na wspólnych wartościach wyznawanych przez firmę i przez piosenkarkę. Obie strony od lat działają na rzecz mniejszości, a także wspierają kobiety.

– To dla mnie współpraca życia. Adidas osiągnął ogromny sukces w przekraczaniu kreatywnych granic. Wyznajemy tę samą filozofię, w której na czele biznesu stoją przede wszystkim kreatywność, samorealizacja i społeczna odpowiedzialność. Z niecierpliwością czekam na ponowne uruchomienie i rozszerzenie Ivy Park na prawdziwie globalną skalę ze sprawdzonym, dynamicznym liderem – mówi Beyoncé.

View this post on Instagram

Homecoming @Beyonce

A post shared by adidas (@adidas) on

W nowej kolekcji Adidasa, stworzonej przez wokalistkę, znajdziemy buty i ubrania. Piosenkarka zaprojektuje zarówno linie typowo sportowe, jak i te bardziej codzienne. Pojawią się także elementy przeznaczone dla profesjonalnych sportowców. Data premiery kolekcji nie jest jeszcze znana. Oczywiście nic nie jest przypadkowe i w najnowszym filmie Beyonce, o którym pisaliśmy tutaj, również są ubrania od Adidasa.


Autor: Adrianna Machalica
Zdjęcia: Instagram