Strona główna KULTURA Beyoncé ujawnia szczegóły kolekcji Ivy Park x Adidas
Beyonce

Beyoncé ujawnia szczegóły kolekcji Ivy Park x Adidas

Czegoś takiego mogła dokonać tylko ona – Beyoncé. Bowiem w tym samym momencie pojawiła się na okładkach ELLE US, ELLE UK i ELLE Canada. Wywiady, które pojawiły się w pismach są m.in. zapowiedzią nowej kolekcji Ivy Park zrealizowaną we współpracy z Adidasem.

Współpraca wokalistki i Adidasa zapowiadana była już kilka miesięcy temu (pisaliśmy o tym tutaj). Wtedy nie ujawniono jeszcze żadnych szczegółów. Teraz na Instagramie artystki można podejrzeć już pierwsze zapowiedzi jak będzie wyglądać nowa kolekcja. Ubrania i dodatki stworzone przez Beyoncégender-neutral, czyli uniwersalne ze względu na płeć. W kolekcji oczywiście nie zabraknie także sportowego obuwia.

Moja matka zaszczepiła we mnie ideę, że kreatywność zaczyna się od wiary i skoku w nieznane. (…) Jestem dumna, że mogę to zrobić z adidasem. (…) Jestem bardzo podekscytowana, ​​że zobaczycie kampanię pierwszej kolekcji w ramach tego nowego partnerstwa. Uwzględnia ona mój styl, ale każdy znajdzie tam coś dla siebie. Uwielbiam eksperymentować z modą, mieszać luksusowe rzeczy z tymi z sieciówek, odzież sportową z high fashion, a nawet męską i kobiecą modę – przyznała Beyoncé w rozmowie z ELLE.

Moda według Beyoncé

Pierwsza kolekcja Ivy Park we współpracy z Topshopem, zaprojektowana przez Beyoncé, ukazała się wiosną  2016 roku. Od początku w zamyśle artystki miała to być marka streetwearowa. Beyoncé w całości przejęła firmę w 2018 roku, wtedy jej drogi z Topshopem ostatecznie rozeszły się. Artystka przez kilka miesięcy szukała nowego partnera do współpracy i tu pomocną rękę wyciągnął Adidas. Okazała się to bardzo owocna kolaboracja, gdyż premierowa kolekcja Ivy Park trafi do sprzedaży już 18 stycznia 2020 roku.

– To dla mnie współpraca życia. Adidas osiągnął ogromny sukces w przekraczaniu kreatywnych granic. Wyznajemy tę samą filozofię, w której na czele biznesu stoją przede wszystkim kreatywność, samorealizacja i społeczna odpowiedzialność. Z niecierpliwością czekam na ponowne uruchomienie i rozszerzenie Ivy Park na prawdziwie globalną skalę ze sprawdzonym, dynamicznym liderem – mówiła Beyoncé na początku współpracy z firmą.

Szczere wyznania

Jednak wywiad dla aż trzech magazynów to nie tylko promocja nowej kolekcji. Artystka opowiada tam również o trudzie pogodzenia roli artystki, bizneswoman z rolami matki i żony. Beyoncé i Jay-Z są rodzicami trójki dzieci – siedmioletniej Blue Ivy oraz dwuletnich bliźniaków, Sira i Rumi.

– Najbardziej stresujące jest dla mnie zachowanie równowagi między pracą i życiem. Upewnianiem się, że jestem obecna w życiach moich dzieci – odwożę Blue do szkoły, zabieram Rumi i Sira na ich zajęcia, znajduję czasu na wieczorne randki z mężem, staram się też być obecna w domu, aby zjeść kolację z rodziną. Żonglowanie tymi wszystkimi rolami może być stresujące, ale myślę, że tak wygląda życie każdej pracującej mamy – zdradziła Beyoncé.

 

Piosenkarka odniosła się również do ruchu body-positive i mówiła, że doskonale czuje się w swoim ciele i nie przejmuje się opiniami innych. Wywiad miał bardzo osobisty charakter, wokalistka opowiedziała o swoich trudnych doświadczeniach życiowych, którymi były m.in. poronienia.

– Sukces wygląda dla mnie teraz zupełnie inaczej. Poronienia nauczyły mnie, że najpierw muszę być matką dla siebie, zanim będę matką dla kogoś innego. Później urodziłam Blue i moje cele stały się dużo głębsze. Umarłam i urodziłam się na nowo w moim związku i poszukiwanie samej siebie stało się jeszcze silniejsze. Bycie „numerem jeden” nie jest już dłużej moim priorytetem. Prawdziwym zwycięstwem jest dla mnie tworzenie sztuki i dziedzictwa, które będzie żyło jeszcze długo po mnie. To jest satysfakcjonujące – tłumaczy artystka.

Wywiad z Beyoncé, który opublikowano w styczniowych numerach ELLE, oparty był na pytaniach od fanów wysyłanych na Instagramie, Facebooku czy poprzez maile. Jednak na pytania o kolejne ciąże zaapelowała: Odczepcie się od moich jajników! Za wszystkie okładki i zdjęcia odpowiedzialna była Melina Matsoukas. Wokalistka pracowała z nią już przy takich teledyskach jak Formation, Pretty Hurts, Diva, Suga Mama, czy Upgrade U. Natomiast zdjęcia do magazynu ELLE zrobione zostały w obszarze dzielnicy Crenshaw w Los Angeles, gdzie gwiazda pozowała w lokalnym salonie fryzjerskim, markecie, pralni i sklepie z perukami. Reżyserka współpracowała jeszcze z takimi gwiazdami jak m.in. Lady Gaga, Leona Lewis, Jennifer Lopez, Kylie Minogue, Solange, Rihanna czy Whitey Houston.


Autor: Adrianna Machalica
Zdjęcia: Instagram