Stylizacje Dolce&Gabbana mogą kojarzyć się niemal z królewskim przepychem. Ubrania mają zazwyczaj bogate wzory, które dopełnia ciężka biżuteria – korony, diademy, kolczyki oraz naszyjniki. Taki styl prezentują włoscy projektanci i trudno pomylić go z jakimkolwiek innym. Zdaje się, że oprócz tworzenia ubrań pragną też szokować i przełamywać bariery, ponieważ ich najnowsza kolekcja została sfotografowana w… supermarkecie.

Wyobraźcie sobie coś, czego nigdy nie spotkalibyście w realnym życiu. Jedną z takich rzeczy są wystrojone panie w stylizacjach domu mody Dolce&Gabbana, stojące między półkami z nabiałem. Choć w sumie to nie żadna nowość, że moda zaskakuje, a nawet szokuje swoich odbiorców. Projektanci eksperymentują, a wynikiem takich eksperymentów zdaje się być kampania promująca najnowszą kolekcję D&G. Wykonana została bowiem w supermarkecie.

Na zdjęciach modelki w naprawdę strojnych kreacjach stoją z żółtymi koszykami na zakupy przy sklepowych półkach lub z wybranymi już przez siebie owocami, warzywami, czy mlekiem w rękach. Prezentowana na modelkach kolekcja charakteryzuje się kwiatowym printem, w którym dominuje kolor czerwony, różowy i zielony. Nie tylko tło supermarketu zaskakuje na tych zdjęciach, ponieważ obok pięknych dziewczyn w sukienkach D&G możemy zobaczyć randomowych zakupowiczów lub obsługę ze sklepu.

Autorami tej zaskakującej sesji zdjęciowej są bracia Morelli – Alessandro i Luca – od dawna współpracujący z domem mody Dolce&Gabbana. To właśnie oni stworzyli jego wcześniejszą kampanię, w której możemy oglądać gwiazdy „Gry o tron” Emilię Clarke oraz Kita Haringtona. Tamta sesja również nie była zwyczajna, ponieważ aktorzy, a w tym wypadku modele pozowali na włoskich ulicach razem z ich mieszkańcami. Dlatego można stwierdzić, że bracia fotografowie lubują się w takich pomysłach, gdzie łączą kulturę wysoką z niską.

Pozostawiam wam do własnej oceny, czy zdjęcia stylizacji Dolce&Gabbana w supermarkecie to przełomowy pomysł, czy może te dwa światy za bardzo gryzą się ze sobą i kampania jest tzw. „niewypałem”.

There’s no such thing as overdressed! #DGWomen Tap the link in bio.

Post udostępniony przez Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)


Autor:Oliwia Rybiałek
Zdjęcie: www.wikipedia.org