W lecie 2017 roku zawładnęła stacjami radiowymi swoim hitem New Rules. Z ostaniej gali Grammy wyszła z dwoma nagrodami. To zdecydowanie jej czas. Teraz Dua Lipa nawiązała współpracę z marką Pepe Jeans, której będzie ambasadorką.

Marka odzieżowa Pepe Jeans London zdradziła wczoraj, tj. 26 lutego, tożsamość swojej nowej ambasadorki i twarzy kolekcji na wiosnę/lato 2019. Jest nią wokalistka Dua Lipa znana z takich przebojów,  jak One Kiss, Be The One, czy New Rules (1,6 miliarda wyświetleń na youtubie), która zaliczyła głośny światowy debiut i nadal utrzymuje swoją silną pozycję na rynku muzycznym.

Girl power

Dua Lipa jest pierwszym muzykiem reklamującym ubrania Pepe Jeans – wcześniej robili to między innymi: Cara Delevingne, Ashton Kutcher oraz Alexa Chung. Piosenkarka czuje się szczególnie  zaszczycona i związana z londyńską marką, ponieważ sama dorastała w tym mieście. Zdjęcia do kampanii reklamowej wykonał David Sims – są minimalistyczne, czarno-białe i utrzymane w klimacie lat 90. Dua Lipa prezentuje się na nich bardzo naturalnie, jest chłopczycą, która emanuje zarazem seksapilem. Piosenkarka na zdjęciach ubrana jest w całości denimowy look. 

Ta współpraca nazwana na instagramie #DUAFORPEPE raczej nie dziwi, ponieważ wokalistka za sprawą swojej popularności stała się również trendsetterką. 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Excited to announce that I am the new face of the @Pepejeans London SS19 Campaign shot by @davidsimsofficial #DUAFORPEPE

Post udostępniony przez Dua Lipa (@dualipa)


Autor: Oliwia Rybiałek
Zdjęcia: instagram