Czy moda może nas jeszcze zadziwić? Po kampanii Dolce&Gabbana, w której modelki prezentowały kosztowne kreacje w supermarkecie, przyszedł czas na dość szokujące zdjęcia, prezentujące najnowszą kolekcję Gucci. Ich głównymi bohaterami są bowiem świnki.

Według chińskiego horoskopu Rok Świni rozpoczyna się 5 lutego 2019 roku. Zainspirowany widocznie tym faktem dyrektor kreatywny domu mody Gucci – Alessandro Michele – postanowił postawić te zwierzęta na piedestale. W swojej nowej kolekcji umieszcza hafty i nadruki świnek na ubraniach. Są to głównie ich animowane podobizny, pochodzące z krótkiej bajki Disneya o Trzech Świnkach, wyemitowanej po raz pierwszy w 1933 roku.

Na tym nie koniec. Na zdjęciach z kampanii, stworzonej przez Franka Lebona, obok modelek pozują także żywe świnki. Większe, mniejsze, różowe i brązowe. Kolekcja została sfotografowana na Manhattanie. Znajdziemy w niej t-shirty, bluzy, swetry, skarpetki, sneakersy, torebki i wiele innych – łącznie 35 modeli dla kobiet i mężczyzn. Wszystkie te elementy są już dostępne do kupienia w wybranych butikach w Chinach oraz online od 7 stycznia.

Wobec tego kto wie, czy któryś z polskich projektantów nie stworzy teraz kolekcji z dzikiem w roli głównej?


Autor: Oliwia Rybiałek
Zdjęcie: pixabay.com