Niech podniesie rękę ten, kto nie spędził wielu godzin na budowaniu domów w The Sims. I choć my już dorośliśmy, a popularność gry zmalała, to Jeremy Scott postanowił przywrócić wspomnienia i wzbudzić nostalgię do lat dwutysięcznych. Zobaczcie, jak wygląda jego kolekcja dla Moschino inspirowana The Sims.

Jeremy Scott od lat znany jest z szokujących pomysłów i ciekawych kolaboracji. Tym razem na warsztat wziął popularną grę The Sims. Dyrektor kreatywny Moschino stworzył kolekcję kapsułową na wiosnę/lato 2019, która nawiązuje do kultowej produkcji Elektronic Arts.

Linia ubrań miała swoją premierę 14 kwietnia na dorocznej Moschino Palm Springs Desert Party podczas festiwalu Coachella. Tego samego dnia kolekcja trafiła do sprzedaży. Choć opisywana jest jako mała, to znajdziemy w niej dosłownie wszystko – od t-shirtów i bluz, przez sukienki oraz kostiumy kąpielowe, po torebki i obudowy na telefon. Głównym motywem na ubraniach i akcesoriach jest rozpikselowany wzór. Nie zabrakło także wyrazistych akcentów marki – loga Moschino i charakterystycznego misia.

W kampanii reklamowej Moschino x The Sims wystąpiły modelki Stella Maxwell i Aiden oraz model Denek K. Materiały promujące są zupełnie jak kadry rodem wzięte z gry. Kiedyś chcieliśmy tworzyć simsy na swoje podobieństwo, a teraz sami upodobnimy się do wirtualnych postaci.


Autor: Oliwia Rybiałek
Zdjęcie: instagram