Chcesz zostać internetowym influencerem? Planujesz wystartować z własną marką modową? A może interesują cię ciekawostki ze świata mody? Przyjdź zatem na konferencję „Moda a biznes” i dowiedz się więcej!

Project Fashion Day to jedyne takie wydarzenie na Dolnym Śląsku poświęcone w całości branży mody. To już trzecia edycja tego eventu, w ramach którego odbywają się pokazy mody, konferencje oraz warsztaty.

Co w modzie piszczy?

Konferencja „Moda a biznes” będzie miała miejsce 23 lutego 2019 roku o godzinie 12:00 we wrocławskiej Renomie w salonie Empik, który wraz z z agencją modelingową Spot Management jest organizatorem spotkania. Celem wydarzenia jest propagowanie branży mody, a także wymiana informacji i doświadczeń, dotyczących jej funkcjonowania. To idealna okazja, by nawiązać nowe kontakty oraz zdobyć chociaż cząstkę specjalistycznej wiedzy, która jest niezbędna do działania. Moda bowiem to nie tylko umiejętność stylowego ubierania się, czy znania modelek z okładek magazynów.

Podczas tegorocznej konferencji zaprezentują się liczni prelegenci. O budowaniu wizerunku przy pomocy działań CSR opowie Bartłomiej Dwornik. Temat komunikowania się ze smart-shopperem przybliży Marek Włoch z Wrocław Fashion Outlet. Andrzej Czech i Mateusz Haniszewski przedstawią od kuchni działania marketingowe, jakie podejmują influencerzy. Natomiast założycielki wrocławskiej marki modowej PracovniaMagdalena Karczewska i Anna Radziejewska opowiedzą o budowaniu własnego brandu na polskim rynku. Na koniec storytellerka Kama Tokarska żartobliwej formule przedstawi 5 zaskakujących faktów modowych.


Autor: Oliwia Rybiałek
Zdjęcie: mat. prasowe