To żadna nowość, że gwiazdy kina i muzyki lub celebrytki zakładają swoje marki odzieżowe i kosmetyczne. Wystarczy spojrzeć na sukces Rihanny z jej Fenty Beauty czy Kylie Jenner z Kylie Cosmetics i nowością Kylie Skin. Teraz w ślady tych rekordzistek z rankingów Forbesa idzie Lady Gaga.

To już nie tylko współprace z markami kosmetycznymi, polegające na tworzeniu limitowanych kolekcji. Już od dłuższego czasu gwiazdy inwestują we własne produkty i to w wielkim powodzeniem. Nic w sumie dziwnego, że gwiazda muzyki, która nie tak dawno brylowała na Gali Met, również podejmie się takiego wyzwania. Szykujcie się na kosmetyki sygnowane pseudonimem Lady Gaga.

Czy Lady Gaga powtórzy sukces Rihanny?

W 2018 roku zastrzeżono nazwę Haus Beauty. Poza tym do niedawna o marce Lady Gagi nic nie było wiadomo. Dopiero 4 lipca na Instagrama trafiły pierwsze zdjęcia z kampanii promocyjnej. Widnieje na nich Lady Gaga i dwie modelki. Internautów uderzył oraz pozytywnie zaskoczył fakt, iż zdjęcia nie są retuszowane – na twarzy widać rozszerzone pory czy zmarszczki. Obok ujęć obecna jest nazwa Haus Laboratories. Makijaż prezentowany na zdjęciach całkowicie oddaje styl artystki – jest mocny, wręcz estradowy.

Produkty marki Lady Gagi będzie można zamówić przedpremierowo 15 lipca. W Haus Laboratories pojawią się kosmetyki do makijażu takie, jak: podkłady, cienie do powiek, eyelinery i produkty do brwi, bronzery, róże, rozświetlacze oraz błyszczyki i pomadki. Haus Beauty proponować będzie także kosmetyki do pielęgnacji: produkty do mycia twarzy, kremy do twarzy i rąk, toniki, maseczki czy peelingi.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

LADY GAGA #HAUSBEAUTY images has officially come out!! 🖤 More to come!!

Post udostępniony przez ★ HAUS BEAUTY NEWS ★ (@hausbeautynews)


Autor: Oliwia Rybiałek
Zdjęcie: Instagram