Koszulki z nadrukami pizzy, przypinki w kształcie rożków z lodami, słodkie donuty jako biżuteria. Jedzenie idzie w parze z modą. Dzięki kolaboracji Reeboka z trzema niemieckimi butikami fani streetwearu i jedzenia mogą połączyć swoje dwie miłości.

Jak duża może być miłość do jedzenia? Czy uwielbienie sneakerów może ją przewyższyć? A co gdyby połączyć obie rzeczy?

Na taki pomysł wpadli pracownicy sneaker butiku mieszczącego się w niemieckim Darmstadt. asphaltgold, we współpracy z amerykańskim gigantem, przygotowali kolekcję butów inspirowanych jedzeniem. W projekcie udział biorą także dwa inne sklepy, Overkill 43einhalb.
Reprezentanci każdego sklepu przygotowali po jednej parze butów, które nawiązują do kuchni z całego świata. Sneakerhedzi będą mogli wybierać pomiędzy egzotycznym azjatyckim kucharzem-pandą, butami inspirowanymi kuchnią włoską oraz tureckimi sneakerami.

Dla miłośników jedzenia

Nieważne czy kochasz włoską pastę czy chiński makaron. Nieistotne jest, że kebab jest dla Ciebie ponad pizzą. Projekty asphaltgold, Overkill oraz 43einhalb zadowolą każdego kto ma bzika na punkcie szpanerskich sneakerów. Kolekcja  i jej elementy z pewnością staną się Graalem dla każdego zapalonego sneakerheada. Premiera trzech nowych projektów zapowiedziana jest na 27 lipca.

Każdą z par, Döner, Pizza oraz Revenge of Rui cechuje prostota i minimalizm. Oszczędność w ozdobach działa tu na korzyść — każda z par wpasować się może w jakikolwiek outfit.

Nowa kolekcja Reeboka zaciekawia nie tylko samymi butami, które zawierają wiele elementów nawiązujących do kuchni świata. Zamiast zwykłych kartonów, pudełka butów przypominają kartonowe opakowania jedzenia — kartonu do pizzy, srebrnej folii do kebaba oraz pudełka na chińszczyznę.

Nowe Reeboki będzie można zakupić wyłącznie w sklepach stacjonarnych projektantów lub na oficjalnych stronach sklepów. Ich ceny mieszczą się w przedziale od 79 do nawet 95 euro. Jesteście głodni nowych Reeboków?


Tekst: Hanna Galik
Zdjęcia: 43einhalb.com, asphaltgold.com, overkill.com