Spersonalizowany T-shirt może być zwierciadłem naszej duszy. Nowa marka na wrocławskim rynku che to udowodnić. Koszulki Kokoszki już w sprzedaży!

Każdy z nas posiada w szafie swój ulubiony T-shirt. Z nazwą zespołu, ulubionym aktorem czy ciekawym motywem. Jest to tak uniwersalna część garderoby, że bez względu na wiek, płeć czy preferencje, w szafie każdej osoby gości to ubranie.

– Nawet prosta koszulka jest wiadomością, którą wysyłamy w świat. Pokazuje np., że jesteśmy zwolennikami minimalizmu albo szukamy swojej modowej ścieżki, albo że się specjalnie nie przejmujemy tym, co aktualnie jest “trendy”. T-shirt ze zdjęciem zespołu mówi, czego słuchamy, a kolor informuje o nastroju. Choć towarzyszy nam niemal każdego dnia, nie zawsze zwracamy uwagę na to, co ważne, dlatego, że powszednieje. A z t-shirtem, jak z jedzeniem. Parafrazując dietetyków – jesteś tym, co jesz – jesteś tym, co nosisz – przekonuje Joanna Wojnowska-Szelągiewicz, twórczyni marki Kokoszka.

Twórczyni Kokoszki obrała sobie za cel trzy najważniejsze rzeczy, którymi kieruje się przy tworzeniu T-shirtów:

  1. Jakość
    Naprawdę ma znaczenie! Wielokrotne pranie, które sprawia, że kolory blakną, szwy przemieszczają się w bliżej nieznanym kierunku, a nadruki płowieją, to tylko początek atrakcji, które t-shirtom zapewniamy. A można tego uniknąć.

  2. Dbanie o środowisko
    Na świecie wytwarza się miliardy koszulek. Ich żywotność jest bardzo krótka, mimo tego, że sam proces ich powstawania to ogromny koszt dla środowiska. Według danych Fashion Revolution produkcja 1 t-shirtu pochłania tyle litrów wody, ile wypilibyśmy w ciągu 3 lat!

  3. Krótkie serie
    I to czyni Twoje wybory wyjątkowymi! Zamiast nosić to, co wszyscy na całym świecie, pokaż swą niepowtarzalność!

– Uwielbiam koszulki. Z resztą, kto z nas nie? Skoro jest więcej osób, którym zależy na tym, aby codziennie nosić rzeczy “z górnej półki”, które są nimi nie przez cenę, a przez to, jaka stoi za nimi idea – podjęłam decyzję, że muszę stworzyć własną markę! I od dziecka zapewniać mojemu synkowi to, co najlepsze – mówi Joanna Wojnowska-Szelągiewicz.

Warto również pamiętać o lokalny charakterze marki. T-shirty Kokoszki można znaleźć na stronie internetowej: https://kokoszkashop.pl/. Ale także w butiku: Botanika, Bulwar Dedala 3A. Z okazji otwarcia sklepu online Kokoszka przygotowała kod rabatowy: KOKOSZKA15, ważny do 13.11.2018 r.(nie łączy się z innymi promocjami).

W kampanii promującej nowy sklep online marki Kokoszka wystąpiła Magda Pasierska, część Me Myself and I, pokazując, że t-shirt zarówno w codziennej sytuacji, jak i nieco bardziej oficjalnej, sprawdza się świetnie. W myśl sloganu marki – nosimy się tam, gdzie chcemy.


Autor: Adrianna Machalica
Zdjęcia: mat. prasowe