Młodość – witalność i ciekawość świata, a także okres dojrzewania i buntu. To właśnie na młodości skupia się nowa kampania Calvina Kleina pod hasłem Our Now. We współpracy z marką wzięli udział idole nastolatków.

W tworzeniu projektu #MyCalvins na wiosnę 2019 uczestniczyły sławy, które pociągają za sobą młodych ludzi z całego świata. W najnowszej kampanii wziął udział między innymi muzyk Shawn Mendes, autor takich hitów jak There’s Nothing Holdin’ Me Back czy Treat You Better, aktor Noah Centineo znany z netfliksowej komedii romantycznej Do wszystkich chłopców, których kochałam, raper A$AP Rocky oraz modelka i celebrytka Kendall Jenner.

Młodość musi się wyszumieć

Kampania #MyCalvins z hasłem Our Now została wykonana przez Glena Luchforda. Zdjęcia są zostały zrobione w sceneriach utrzymanych w klimacie lat 90. Oprócz fotografii znajdziemy również filmiki, na których gwiazdy beztrosko śpiewają. Na innych nagraniach Lulu Tenney, Jasmine Daniels, Anna Ewers opowiadają o niezależności, szczęściu i wyjątkowości. Ubrania zaprezentowane w tej kampanii to klasyki, np. białe t-shirty, jeansy, prosta bielizna dla kobiet i mężczyzn – wszystko oczywiście z logiem marki.

Calvin Klein stara się zbliżyć do jak najmłodszych odbiorców, a potwierdzeniem tego jest fakt, że marka założyła konto w aplikacji TIK TOK i tam promuje nowości.


Autor: Oliwia Rybiałek
Zdjęcie: instagram