Członkowie chillwagonu zaprezentowali fanom kolejny energetyczny numer promujący autorski projekt Borixona. W kawałku pt. „stukupuku” znaleźli się znani reprezentanci polskiej sceny rapowej, którzy współtworzą to nietypowe przedsięwzięcie.

Chillwagon to wyjątkowa muzyczna inicjatywa, za którą odpowiedzialny jest założyciel wytwórni NewBadLabelTomasz Borixon Borycki.

Chillwagon, chillwagon, chillwagon, chillwagon

Projekt kieleckiego rapera składa się z dwóch części. Pierwszym elementem jest supergrupa, do której należą wybrani członkowie NBL (m.in. ReTo, Żabson czy ZetHa) oraz goście z innych wytwórni. Ekipa chillwagonu co jakiś czas wypuszcza naszpikowane energią kawałki, które w błyskawicznym tempie zyskują popularność wśród słuchaczy polskiego hip-hopu.

Drugą częścią projektu jest tzw. #ChillwagonChallenge. Jest to akcja promująca utalentowanych artystów z rapowego podziemia, którzy jeszcze nie rozpoczęli profesjonalnych karier muzycznych. Aby wziąć udział w rekrutacji należy założyć kanał w serwisie YouTube o nazwie „pseudonim uczestnika – chillwagon”, by następnie wrzucić tam swoje demo. Link do filmu z utworem należy wysłać na adres mailowy akcji. Termin przyjmowania zgłoszeń trwa do 1 maja.

Chillwagon, chillwagon, weź machaj flagą

Pierwszym utworem wydanym spod szyldu chillwagon był kawałek o tej samej nazwie. Od dnia premiery został on odtworzony około 6 milionów razy. Flaga nie pobiła rekordu poprzedniczki, mimo tego liczba wyświetleń wciąż robi spore wrażenie – w ciągu trzech miesięcy od publikacji klip obejrzały 3 miliony użytkowników serwisu YouTube. Jednym z najpopularniejszych utworów chillwagonu jest kwit, który został odtworzony około 5 milionów razy.

Stukupuku, stukupuku; Wykręciłem w c**j tu wąsów, wykonałem sporo ruchów

Stukupuku to najnowszy kawałek grupy chillwagon. Za warstwę muzyczną odpowiada SecretRank, znany ze współpracy z takimi raperami jak Guzior (Omori Omori), Deys (Użycia) czy Wac Toja (Perfekt). W utworze usłyszeć można zwrotki Borixona, Kizo, Żabsona, ZetHa oraz ReTo. Stukupuku znajduje się obecnie na 10. miejscu karty Na czasie z liczbą odsłon przekraczającą 800 tysięcy.


Autor: Michał Krawczyk
Zdjęcia: chillwagon, YouTube, Facebook