Wrocławska Bitwa Kulinarna na stałe wpisała się już w tradycję imprez kulinarnych miasta. Kolejna edycja upłynie pod znakiem pizzy. Start 20 listopada. Lokale, chcące wziąć udział w wydarzeniu, mogą przesyłać zgłoszenia już teraz.

W poprzednich edycjach Wrocławskiej Bitwy Kulinarnej zmagały się ze sobą lokale gastronomiczne serwujące makarony i burgery. Tym razem do kulinarnego współzawodnictwa zaproszono restauracje wypiekające pizze.

Restauracje na start

Zapisy właśnie ruszyły. Lokal zgłosić można rejestrując swoją restaurację na stronie wydarzenia. Udział w Bitwie Kulinarnej mogą wziąć zarówno duże restauracje jak i kameralne knajpki. Jedyny warunek to wypiekanie w lokalu pizzy.

Bez względu, czy jesteś dużą restauracją, food truckiem czy małym bistro lub barem, możesz wziąć udział w wydarzeniu. Wrocławska Bitwa Kulinarna powstała po to, by docenić również malutkie osiedlowe lokale, które na co dzień dbają o swoich sąsiadów, przygotowując smaczne dania – mówi Małgorzata Braszka z portalu Kocham Wroclaw, który wraz z serwisem runch.pl jest organizatorem wydarzenia.

Pizze ocenią wrocławianie

Mięsna czy wegetariańska? Neapolitańska czy Sycylijska? Klasyczna Margeritha czy pizza wypełniona po brzegi dodatkami? Na jaki smak postawi tegoroczne jury? To może zależeć także od Was.

Przysmaki serwowane przez zgłoszone restauracje oceniać będą chętni wrocławianie. Każdy z nas może zostać jurorem nadchodzącej Wrocławskiej Bitwy Kulinarnej.

Wystarczy wybrać się do jednego z lokali i spróbować oferowanego dania i ocenić je w wirtualnym menu, które pojawi się w specjalnej zakładce na stronie jednego z organizatorów. Po wystawieniu krótkiej recenzji, juror otrzyma na ekranie swojego smartfona zniżkę w wysokości 20% , którą wystarczy pokazać w restauracji.

Wygrywa nie tylko zwycięzca

Poprzednie edycje przyciągnęły do lokali kilka tysięcy osób. W wydarzeniach wzięło udział łącznie ponad 30 restauracji. Organizatorzy zapewniają, że każdy, kto weźmie udział we Wrocławskiej Bitwie Kulinarnej wygrywa.

Jurorzy cieszą się zniżkami, a lokal zgłaszający się do wydarzenia zyskuje nowych gości i to nie tylko na czas Bitwy Kulinarnej, ale także później. Oceniający często powracają do ulubionych restauracji i zabierają ze sobą znajomych.

Co więcej, wszystkie lokale biorące udział wydarzeniu, zyskują także promocję miejsca w lokalnych mediach i serwisach społecznościowych. Artykuł o każdej z restauracji pojawi się na portalu Kocham Wrocław.

Więcej o wydarzeniu znajdziecie na stronie. Aby być na bieżąco możecie także zaobserwować akcję na facebooku.


Autor: Karolina Stachera
Zdjęcia: materiały prasowe organizatora