River Island kończy ze stereotypowym wizerunkiem rodziny. Marka chce być bliżej swoich klientów i dlatego w nowej kampanii #ThisIsFamily stawia na promowanie różnorodności.

Brytyjska marka odzieżowa River Island w swojej najnowszej kampanii reklamowej nie skupia się na eksponowaniu ubrań, lecz na ważnym przekazie społecznym. Na każdym zdjęciu możemy odczytać hasło #ToJestRodzina (#ThisIsFamily).

Studio Blvd, które stworzyło kampanię, miało na celu ukazanie rodziny we wszystkich jej odsłonach: rodziny osób homoseksualnych, rodziny wieloetnicznej czy niebiologicznej. Decyzja o stworzeniu takiej reklamy wynikła z faktu, iż mniej niż jedna trzecia rodzin w Wielkiej Brytanii to te tradycyjne. Dlatego też na zdjęciach ukazana jest np. para mężczyzn z pięciomiesięczną córeczką, którą urodziła im surogatka, para kobiet z kilkuletnim synkiem, kobieta z psem, bo zwierzęta uważa się również za członków rodziny czy trójka młodych chłopaków, ponieważ przyjaciele to rodzina, którą się wybiera.

Kampanię promującą różnorodność współczesnej rodziny można zobaczyć w sklepach oraz na stronie internetowej sieciówki lub w mediach społecznościowych.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Meet Billie, Ty and little Tayo – the cool, London trio giving us all the goals 😍 Head to IGTV to find out why 💁‍♀️ #ThisIsFamily

Post udostępniony przez River Island (@riverisland)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Name a more iconic duo 🐶 #ThisIsFamily 🙌 Head to stories to find out more 💁‍♀️

Post udostępniony przez River Island (@riverisland)


Autor: Oliwia Rybiałek
Zdjęcie: instagram