Aktualizacja cennika i abonamenty oraz nowe pojazdy to zmiany, jakie już od 4 marca pojawią się w systemie Vozilli. Miasto zostanie również podzielone na strefy płatności, uzależnione od częstotliwości wypożyczenia samochodów w danych lokalizacjach.

Miejska wypożyczalnia samochodów elektrycznych Vozilla już od marca wprowadza znaczne zmiany w systemie. Do floty Vozilli dołączą nowe pojazdy – 40 samochodów marki Renault Zoe. Wrocław podzielony zostanie na trzy strefy, a koszt minuty jazdy uzależniony będzie od miejsca zakończenia wypożyczenia. Strefa pierwsza obejmować będzie ścisłe centrum. Jeśli przejazd zostanie zakończony w jej obrębie, to stawka minutowa wyniesie 1,10 zł. Strefa druga obejmie fragmenty miasta, w których klienci często dokonują wypożyczeń. W tej strefie stawka minutowa wyniesie 1,20 zł. W trzeciej strefie samochody wypożyczane są stosunkowo rzadko. Tutaj stawka minutowa wynosi 1,30 zł. Strefy wyznaczone zostały na podstawie danych statystycznych wypożyczeń z ostatnich miesięcy, a ich granice mogą z czasem ulegać modyfikacjom – zależnie od bieżącego zapotrzebowania  na samochody elektryczne w danym miejscu Wrocławia. Opłata za postój nie ulegnie zmianie i w każdej ze stref wyniesie 10 gr/min

Uruchomienie stref płatności powiązane jest z wprowadzeniem nowego system subskrypcji – Team Vozilla. Użytkownicy będą mogli wybrać w aplikacji mobilnej lub na stronie www jedną z trzech dostępnych subskrypcji. Tym samym zoptymalizują koszty korzystania z usługi. Każda osoba, która przystąpi do usługi Team Vozilla i wpłaci miesięczną kwotę w wysokości 10, 20 lub 30 zł otrzyma rabat w wysokości odpowiednio 10, 20 i 30%. Rabat liczony jest od całej kwoty wypożyczenia, dlatego automatycznie obniża także koszt postoju samochodu.

Nowości pojawiły się także w aplikacji mobilnej. Pierwsza z nich to Akcja-Rekomendacja. Jest to system poleceń Vozilli, a korzystanie z niego wymaga odszukania w aplikacji mobilnej lub na stronie www swojego indywidualnego kodu polecającego. Należy przekazać go osobie, która do tej pory nie korzystała z naszej usługi. Gdy znajomy założy konto, podając otrzymany kod, a następnie skorzysta z Vozilli, to obie osoby otrzymają po 10 zł w postaci kodu rabatowego dopisanego do ich kont.

Kolejna nowa funkcja aplikacji to Zgłoś usterkę. Umożliwia ona zgłaszanie uszkodzeń samochodu do Biura Obsługi Klienta. Pozwoli to znacząco skrócić czas trwania standardowego procesu wykonywanego przed każdym wypożyczeniem. Użytkownicy aplikacji będą mogli również również sprawdzić, jakie uszkodzenia w danym samochodzie zgłoszone były wcześniej.

Trzecią nową funkcją będzie Radar. Aplikacja wysyłać będzie powiadomienie push, gdy samochód pojawi się w zaznaczonym prędzej przez użytkownika obszarze. Wystarczy zaznaczyć punkt orientacyjny, a następnie określić maksymalną odległość, w której chce się odebrać auto.


Autor: Ola Sopuch
Zdjęcia: Piotr Krejner; materiały Vozilli